گزارش هفتگی باکس آفیس با صدرنشینی دوباره Five Nights at Freddy’s

گزارش هفتگی باکس آفیس با صدرنشینی دوباره Five Nights at Freddy’s
گزارش هفتگی باکس آفیس با صدرنشینی دوباره Five Nights at Freddy’s

گزارش هفتگی باکس آفیس با صدرنشینی دوباره Five Nights at Freddy’s

فیلم ترسناک و اقتباسی «پنج شب با فردی» (Five Nights at Freddy’s) در دومین هفته اکرانش توانست برای دومین بار متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

هفته پیش فیلم Five Nights at Freddy‘s که اقتباسی است از یک بازی ویدیویی به همین نام، توانست به فروش فوق‌العاده‌ای در گیشه برسد و به صدر جدول باکس آفیس راه یابد. اکنون هم این اثر موفق شده تا بار دیگری نیز صدرنشینی خود را برای یک هفته متوالی دیگر حفظ کند و به عنوان صدرنشین جدول باکس آفیس باقی بماند.

فیلم «پنج شب با فردی» در این هفته به فروش ۱۹٫۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و توانست فروش کلی خود در این کشور را به رقم ۱۱۳٫۶ میلیون دلار برساند و برای دومین هفته متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

این فیلم سینمایی در فروش این هفته‌اش در گیشه‌های بین‌المللی توانست به مبلغ ۳۵٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند و فروش کلی خود را در سینماهای بین‌الملل به عدد ۱۰۳٫۵ میلیون دلار افزایش دهد. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۲۱۷٫۱ میلیون دلاری داشته است.

 

فیلم Taylor Swift: Eras Concert Film

در جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم کنسرت (Taylor Swift: Eras Concert Film) از تیلور سوئیفت قرار دارد، اثری که هفته گذشته نیز همین رده را در باکس آفیس به خودش اختصاص داده بود. این هفته این فیلم به فروش ۱۳٫۷ میلیون دلاری در خاک آمریکا بسنده کرد و مجموع فروش کلی این اثر در داخل آمریکای به رقم ۱۶۶٫۱ میلیون دلار رسید.

این فیلم کنسرت در گیشه‌های بین‌المللی و در چهارمین هفته اکرانش توانست رقم ۱۱٫۶ میلیون دلار را از آن خودش کند و فروش کلی بین‌المللی خود را به رقم ۶۵٫۱ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۲۳۱٫۲ میلیون دلار را کسب کرده است.

 

فیلم Killers Of The Flower Moon

جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی یعنی فیلم «قاتلان گل ماه» (Killers of the Flower Moon) نیز این هفته به فروش ۷ میلیون دلاری در خاک آمریکا دست یافت و مجموع فروش خودش را در آمریکا پس از سه هفته حضور در گیشه به رقم ۵۲٫۳ میلیون دلار افزایش داد.

 

این اثر سینمایی با حضور لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در فروش بین‌المللی این هفته خودش ۱۱٫۹ میلیون دلار کسب کرده و فروش کلی خودش را به رقم ۶۶٫۸ میلیون دلار افزایش داده است. با احتساب فروش داخلی و خارجی، این اثر پس از سه هفته اکران فروش جهانی ۱۱۹٫۱ میلیون دلار را به ثبت رسانده است.

 

فیلم Priscilla

فیلم Priscilla که از هفته گذشته روی پرده سینماها به نمایش درآمده بود، این هفته و در دومین هفته اکرانش توانست مبلغ ۵ میلیون دلار را در داخل آمریکا از آن خودش کند. این اثر با کسب چنین فروشی توانست در جدول باکس آفیس این هفته در رتبه چهارم جدول فروش جای گیرد. فیلم این تاکنون فروش داخل آمریکای ۵٫۳ میلیون دلار را به ثبت رسانده است.

 

فیلم Radical

یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته باکس آفیس Radical به شمار می‌رود که توانست در اولین هفته حضورش در گیشه به فروش ۲٫۷ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس بایستد. دیگر فیلم تازه اکران شده این هفته نیز فیلم What Happens Later نام دارد که با کسب فروش ۱٫۵ میلیون دلار در جایگاه نهم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

 

فیلم Godzilla Minus One

فیلم «گودزیلا منهای یک» (Godzilla Minus One) این هفته در ژاپن به روی پرده سینماها آمد، فیلمی که جدیدترین اثر از این فرنچایز است و دقیقا ۶۹ سال پس از فیلم اول این مجموعه به روی پرده آمده است. این اثر توانسته در این هفته در ژاپن فروش ۷٫۸ میلیون دلاری را برای خودش به ثبت برساند. در ادامه نیز جدول کامل باکس آفیس قرار دارد.

 

عنوان و رتبه فیلم و فروش آخر هفته

۱ Five Nights at Freddy’s ۱۹٫۴

۲ Taylor Swift: Eras Tour ۱۳٫۵

۳ Killers of the Flower Moon ۷

۴ Priscilla ۵

۵ Radical ۲٫۷

۶ Exorcist: The Believer ۲٫۱

۷ Paw Patrol 2 ۲

۸ After Death ۲

۹ What Happens Later ۱٫۵

۱۰ Freelance ۱٫۲

فروش فیلم‌ها

مربوط به داخل آمریکا است.

دیدگاهتان را بنویسید

سینما فرنگ

نویسنده سایت فیلم و سریال یک فرد با تخصص و علاقه‌مندی به دنیای سینما و تلویزیون است.

تاریخ انتشار
1402/08/15
اخبار مرتبط
تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

در تصویر جدید فیلم Furiosa کریس همسورث را سوار بر موتورسیکلت است امروز تصویر جدیدی از فیلم «فیوریسا: حماسه مکس دیوانه» (Furiosa: A Mad Max Saga) منتشر شد که در آن شاهد حضور بازیگر مطرح هالیوود یعنی «کریس همسورث» در نقش «دمنتوس» سپه سالار هستیم. در بین جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صبح امروز تصویر […]

سینما فرنگ
1402/12/17
0
آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

کمپانی آمازون از آغاز مراحل پیش تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها با عنوان «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) خبر داده است. بنا بر جدیدترین گزارش‌های رسیده فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون […]

سینما فرنگ
1402/12/11
0
موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

بازیگر زن فرانسوی از فعالیت در سینمای فرانسه ابراز پشیمانی کرد و گفت در جریان مراسم زندهٔ جوایز سزار مورد آزار و اذیتهای جنسی قرار گرفته‌ است خانم «جودیت گودرش» دو کارگردان مطرح سینمای فرانسه «بنوآ جاکوت» و «جاک دوآیون» به تجاوز جنسی متهم کرد. هنرپیشه پرکار فرانسوی، جودیت گودرش، در پخش زنده جمعه مراسم […]

سینما فرنگ
1402/12/08
0
دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner ساخته می‌شود پس از مدتها انتظار، امروز اطلاعات جدیدی از روند تهیه و تولید سریال پرهزینه کمپانی آمازون به نام Blade Runner 2099 باشیم. فرانچایز سینمایی «بلید رانر» (Blade Runner) را می‌توان به یکی از برترین آثار مربوط با ژانر «پادآرمان‌شهر» در تاریخ سینمای جهان برشمرد اما، در اوج ناباوری آن […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون دقایقی پیش آمار میزان استقبال مخاطبان از انیمه «خانواده جاسوس ایکس: کد سفید» (Spy x Family Code: White) در گیشه ژاپن منتشر شده است که نشان از یک موفقیت بزرگ برای این انیمه است. مدتی بعد از اتمام […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تریلر جدیدی از فیلم هیجان‌انگیز Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که جلوه‌های بصری ناب خود را به معرض نمایش گذاشته است. پس از ۳ گانه تماشایی سیاره میمون‌ها که در طی دهه گذشته حسابی سر و صدا به راه انداخت و مت ریوز موفق شد تا جلوه تیره و تاریکی از […]

سینما فرنگ
1402/11/23
0