نیکول کیدمن : فصل سوم سریال Big Little Lies در حال ساخت است

نیکول کیدمن : فصل سوم سریال Big Little Lies در حال ساخت است
نیکول کیدمن : فصل سوم سریال Big Little Lies در حال ساخت است

نیکول کیدمن در مصاحبه اخیر خود خبر داد: فصل سوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) در حال ساخت است

نیکول کیدمن به طور اتفاقی در جلسه پرسش و پاسخ در رویداد رسانه‌ای CME Group Tour Championship اعلام کرد که فصل سوم مجموعه تلویزیونی Big Little Lies در حال تولید است. او گفت: «من عاشق Big Little Lies بودم و باید به شما بگویم که ما برای شما یک فصل سوم داریم.»

چندی پیش، نیکول کیدمن در یک مصاحبه با TVLine در اکتبر 2020، گفت: «داستان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم بگوییم و ما همه عاشق یکدیگر هستیم و می‌خواهیم با هم کار کنیم. اینکه این دوستی به یک داستان هیجان‌انگیز، پیچیده و فوق‌العاده ترجمه شود، مسئله‌ای دیگر است. داستان فصل آتی باید یک داستانی باشد که مخاطبان را مبهوت کند.»

«Big Little Lies» یک سریال تلویزیونی است که از سال 2017 به نمایش درآمد و مورد توجه قرار گرفت. این سریال بر اساس رمانی با همین نام اثر «لیان موریارتی» ساخته شده و توسط «دیوید ای. کلی» ساخته شده است. داستان این سریال درباره گروهی از زنانی است که در شهر مونتری در کالیفرنیا زندگی می‌کنند و زندگی‌های به نظر ناپیوسته آن‌ها که ابتدا به نظر کامل می‌آید، باز می‌شود تا رازها و ارتباطات پیچیده‌ای برملا شود.
از جمله بازیگران اصلی این سریال می‌توان به بازیگران قدرتمندی چون «ریس ویترسپون»، «نیکول کیدمن»، «شیلین وودلی»، «زویی کراویتز»، و «لورا درن» اشاره کرد. شیوه بازیگری و اجرای بازیگران توجه گسترده‌ای را جلب کرد و به طراحی موفقیت اساسی این سریال کمک کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سریال، ساختار داستانی خاص آن است که بین مصاحبه‌های پلیس در حالت فعلی و فلش‌بک‌هایی که به تدریج رویدادها را از زمان مرگ مرموز فاش می‌کنند، جابه‌جا می‌شود. این تکنیک داستان‌نویسی موجب جلب توجه و جلب شور و هیجان بینندگان میشود.
Big Little Lies به بررسی موضوعات پیچیده‌ای مانند سوءاستفاده خانگی، انتظارات اجتماعی، دوستی و نقاب کمال‌گرایی پرداخته است. این سریال به خاطر جستجوی جسورانه در این مسائل و نمایش شخصیت‌های زنانه قوی و چند بُعدی به تعریف مثبت برخورده است.
فصل اول به کارگردانی «ژان-مارک واله» با موفقیت بزرگی همراه بود و جوایز متعددی از جمله جایزه امی بهترین سریال و جوایز بازیگری برای «نیکول کیدمن» و «الکساندر اسکارسگارد» به دست آورد. فصل دوم که توسط «آندریا آرنولد» کارگردانی شد، داستان را ادامه داد و با معرفی «مریل استریپ» به عنوان «مادربزرگ سلست» در کنار آن، لایه‌های دیگری از تنش را به داستان افزود.
علاوه بر داستان جذاب و بازی‌های برجسته، Big Little Lies به خاطر فیلمنامه‌نویسی عالی، موسیقی مؤثر و پس‌زمینه زیبای ساحل کالیفرنیا که به عنوان بخشی اساسی از داستان‌گویی درآمده است، شناخته می‌شود.

هرچند درباره مشکلات تولید فصل سوم بحث‌های زیادی وجود دارد، اعلام اخیر نیکول کیدمن در یک جلسه پرسش و پاسخ نشان‌دهنده‌ی این است که طرفداران می‌توانند انتظار پرداخت‌های جذابتر در زندگی این شخصیت‌های جذاب را داشته باشند. با بررسی پیچیدگی‌های دوستی زنانه یا رازهای پنهان در کنار درهای بسته شده، Big Little Lies یک سریال جذاب و تأثیرگذار است که همچنان تأثیر خود را بر مخاطبان می‌گذارد.
با وجود اعلام «دیوید ای. کلی» درباره مشکلات زیادی مانند برنامه‌های پرپیچ و خم بازیگران که مانع تولید فصل سوم Big Little Lies می‌شود، او در سال گذشته به TVLine گفت: «هیچ‌کدام از ما امید را از دست نداده‌ایم. با این حال، مرگ ناگهانی ژان-مارک واله، تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان فصل اول این سریال در سال 2021، به عنوان یکی از مشکلات اصلی ادامه تولید این سریال ذکر کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

سینما فرنگ

نویسنده سایت فیلم و سریال یک فرد با تخصص و علاقه‌مندی به دنیای سینما و تلویزیون است.

تاریخ انتشار
1402/08/29
دسته بندی
اخبار مرتبط
تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

در تصویر جدید فیلم Furiosa کریس همسورث را سوار بر موتورسیکلت است امروز تصویر جدیدی از فیلم «فیوریسا: حماسه مکس دیوانه» (Furiosa: A Mad Max Saga) منتشر شد که در آن شاهد حضور بازیگر مطرح هالیوود یعنی «کریس همسورث» در نقش «دمنتوس» سپه سالار هستیم. در بین جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صبح امروز تصویر […]

سینما فرنگ
1402/12/17
0
آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

کمپانی آمازون از آغاز مراحل پیش تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها با عنوان «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) خبر داده است. بنا بر جدیدترین گزارش‌های رسیده فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون […]

سینما فرنگ
1402/12/11
0
موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

بازیگر زن فرانسوی از فعالیت در سینمای فرانسه ابراز پشیمانی کرد و گفت در جریان مراسم زندهٔ جوایز سزار مورد آزار و اذیتهای جنسی قرار گرفته‌ است خانم «جودیت گودرش» دو کارگردان مطرح سینمای فرانسه «بنوآ جاکوت» و «جاک دوآیون» به تجاوز جنسی متهم کرد. هنرپیشه پرکار فرانسوی، جودیت گودرش، در پخش زنده جمعه مراسم […]

سینما فرنگ
1402/12/08
0
دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner ساخته می‌شود پس از مدتها انتظار، امروز اطلاعات جدیدی از روند تهیه و تولید سریال پرهزینه کمپانی آمازون به نام Blade Runner 2099 باشیم. فرانچایز سینمایی «بلید رانر» (Blade Runner) را می‌توان به یکی از برترین آثار مربوط با ژانر «پادآرمان‌شهر» در تاریخ سینمای جهان برشمرد اما، در اوج ناباوری آن […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون دقایقی پیش آمار میزان استقبال مخاطبان از انیمه «خانواده جاسوس ایکس: کد سفید» (Spy x Family Code: White) در گیشه ژاپن منتشر شده است که نشان از یک موفقیت بزرگ برای این انیمه است. مدتی بعد از اتمام […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تریلر جدیدی از فیلم هیجان‌انگیز Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که جلوه‌های بصری ناب خود را به معرض نمایش گذاشته است. پس از ۳ گانه تماشایی سیاره میمون‌ها که در طی دهه گذشته حسابی سر و صدا به راه انداخت و مت ریوز موفق شد تا جلوه تیره و تاریکی از […]

سینما فرنگ
1402/11/23
0