مورد انتظار‌ترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۴

مورد انتظار‌ترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۴
مورد انتظار‌ترین فیلم‌های سینمایی سال ۲۰۲۴

درباره مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ نکات هیجان‌برانگیز زیادی وجود دارد، از فرانچایزهای اکشن آیکونیک گرفته تا بلاک باسترهای ابرقهرمانی و سینمایی‌های انیمیشنی برای کل خانواده و بسیار مورد جذاب دیگر.

یادداشتی از «جیمز گریبی»

برخی از بازیگران و شخصیت‌هایی که پیش از این در فیلم‌های موفقی حضور داشته‌اند و مخاطبان انتظار‌ آن‌ها را در فیلم‌های سال پیش رو می‌کشند عبارتند از: «آنتونی مکی» در نقش کاپیتان آمریکا؛ «امی پولر» در نقش جوی در درون و بیرون یا پشت و رو، «تام کروز» در نقش اتان هانت در سری جدید مأموریت غیرممکن و «خواکین فینیکس» در نقش جوکر

اما آینده فیلم‌هایی که راهی سالن‌های سینما می‌شود چگونه خواهد شد؟ پس از ظهور یک بیماری همه‌گیر و افزایش مداوم جریان تکثیر این ویروس، سیستم جدیدی برای پخش آنلاین و فروش فیلم‌های سینمایی و به ویژه فیلم‌های بلاک‌باستر در دوران اوج فراگیری ویروس و پس از گذار از روزهای سخت سینماها، پیش‌بینی این‌ که ادامه این نوع اکران و پخش فیلم‌های سینمایی دقیقاً به کجا خواهد رفت، دشوار است. با این حال، در آینده‌ای نه چندان دور، انتظارات زیادی در مورد خود فیلم‌ها داریم.

سال ۲۰۲۴ بسیار زودتر از اینکه متوجه شوید فرا می‌رسد، و همراه با آن، فیلم‌های ابرقهرمانی هیجان‌انگیز، درام‌های اقتباسی‌موزیکال مورد انتظار، راهی سالن‌های سینما خواهند شد. لیست فیلمهای مورد انتظار سال به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌گردد و برای بررسی فیلم‌های پیش رو‌، سینمافرنگ‌ را دنبال کنید

 

ژانویه

«المورتو» (El Muerto)

کارگردان: (Jonás Cuarón) «جوناس کیورائون»

بازیگران: Bad Bunny «بدبانی»

آغاز اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴‌

در ابتدا، فیلم «مادام وب» (Madame Web) سونی قرار بود اولین فیلم عنکبوتی این استودیو باشد که در سال ۲۰۲۴ به سینماها می‌رود، اما اکنون این فیلم المورتو است که با پیوستن یک‌ ستاره بزرگ پاپ که اخیراً به بازیگری در سینما روی آورده است، می‌توان از این پروژه به عنوان یکی از مهم‌ترین فیلم‌های اسپایدی این کمپانی نام برد. طبق گزارش‌ها، این فیلم هنوز به مرحله تولید نرسیده است، بنابراین باید دید که آیا تاریخ اکران آن در ژانویه برگزار می شود یاخیر.

 

 

فوریه

«مادام وب نسخه منفی یک» (-1) (Madame Web)

کارگردان: S.J. کلارکسون

بازیگران: داکوتا جانسون، سیدنی سوینی، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، طاهر رحیم، اما رابرتز، مایک ایپس، آدام اسکات و زوسیا مامت

آغاز اکران: ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ فیلم «فرانچایز فیلم مرد عنکبوتی» (بدون مرد عنکبوتی)

مادام وب، که داکوتا جانسون در آن نقش شخصیت اصلی این سری عنکبوتی را بازی می‌کند، قطعاً ارزش دیدن را دارد، حتی اگر خود پیتر پارکر هرگز ظاهر نشود. سیدنی سوینی، آدام اسکات و زوسیا مامت، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

 

مارس

«الیو» (Elio)

کارگردان: آدریان مولینا

بازیگران: آمریکا فررا، یوناس کیبراب

آغاز اکران: اول مارس ۲۰۲۴

بیست و هشتمین فیلم بلند پیکسار پس از المنتال در سال۲۰۲۳، روایت پسری ۱۱ ساله به نام الیو خواهد بود که به طور ناخواسته به فضا پرتاب می‌شود و به اشتباه سفیر زمین در سیاره دیگری است. این اولین کارگردانی آدریان مولینا خواهد بود که پیش از این روی فیلم های پیکسار مانند کوکو، داستان اسباب بازی ۴ و لوکا را کار کرده است.

 

 

«فال گای» (The Fall Guy)

کارگردان: دیوید لیچ (David Leitch)

بازیگران: رایان گاسلینگ، امیلی بلانت

آغاز اکران: مارس ۲۰۲۴

آیا این روزها کارگردان اکشن بهتری از دیوید لیچ وجود دارد؟ لیچ، بدلکار سابق که قبلاً جان ویک، بلوند اتمی، ددپول ۲ و هابز و شاو را در کارنامه خود دارد، در حال ساخت یک اقتباس سینمایی از یک برنامه تلویزیونی دهه ۸۰ درباره بدلکاری است که به شب‌ها جای دیگری نیز به کار مشغول می‌شود. به نظر می‌رسد محل شغل دوم او جایی در کوچه محل زندگی اوست. رایان گاسلینگ در کنار امیلی بلانت نقش اول این اثر سینمایی اکشن را بازی خواهد کرد

 

 

«پاندای کونگ فو کار ۴» (Kung Fu Panda 4)

کارگردان: مایک میچل بازیگران: جک بلک، آنجلینا جولی، جکی چان، ست روگن، لوسی لیو، داستین هافمن و دیوید کراس

آغاز اکران: مارس ۲۰۲۴

مجموعه پاندای کونگ فو کار DreamWorks) Animation) «دریم ورکز انیمیشن» بسیار شگفت انگیز است، از آنچه می‌توانست یک فرض احمقانه باشد (جک بلک صداپیشگی یک پاندای چاق مسلط بر هنرهای رزمی را انجام می‌دهد) و آن را به چیزی خنده‌دار، صمیمانه و پر از صحنه‌های مبارزه تاثیرگذار تبدیل می‌کند. با نگاهی به آثار پیشین مایک میچل (ترول‌ها، فیلم لگو ۲: قسمت دوم) و اینکه کارگردانی این فیلم بر عهده اوست به راحتی می‌توان استنباط کرد در این فیلم، داستان پو را دنبال می‌کنیم در مقابل یک دشمن آفتاب‌پرست، که به دنبال سلاح باستانی اژدها می‌گردد.

 

 

 

«گودزیلا در برایر کونگ: عصر جدید امپراطوری» (Godzilla x Kong: The New Empire / Gvk)

کارگردان: آدام وینگارد

بازیگران: دن استیونز، ربکا هال، برایان تایری هنری، کیلی هاتل، فالا چن، الکس فرنز و ریچل هاوس

آغاز اکران: مارس ۲۰۲۴

هر دو از مهمترین و بهترین کایجوهای تمام دوران سینما هستند، این بار این دو کایجوی برای دور دوم ادامه نبرد بزرگ Monsterverse’s 2021 بازگشته‌اند. با این حال، خلاصه داستان نشان می‌دهد که آنها ممکن است از ابتدا به جای دشمن، این بار با یکدیگر متحد باشند، زیرا گودزیلا و کنگ با “یک تهدید بزرگ کشف نشده پنهان در دنیای ما” روبرو خواهند شد. دن استیونز به عنوان بازیگر اصلی نسخه‌های پیشین این فیلم در کنار سایر بازیگران همانند ربکا هال، برایان تایری هنری و کیلی هاتل، برای ایفای نقش در این فرانچایز انتخاب شده‌اند. آدام وینگارد، کارگردان نبرد پیشین این دو کایجو، در ادامه این نبرد نیز، کارگردان پیشین روی صندلی کارگردانی این فیلم حاضر خواهد بود.

 

 

 

«سفید برفی» (Disney’s Snow White)

کارگردان: مارک وب

بازیگران: راشل زگلر، گال گدوت و اندرو برنپ

آغاز اکران: ۲۲ مارس ۲۰۲۴

اگرچه منتقدان نسبت به بسیاری از بازسازی‌های لایو اکشن دیزنی از فیلم‌های انیمیشن کلاسیک خود مهربان نبودند، اما این فیلم‌ها در باکس آفیس مورد استقبال تماشاگران سینما قرار گرفته‌اند، این موضوع می‌تواند توضیح دهد که چرا سفید برفی حدود ۸۷ سال پس از این فیلم با همین رفتار مواجه می‌شود. کارتون اصلی در سال ۱۹۸۷ کمنتشر شد. راشل زگلر از وست ساید استوری در نقش سفید برفی بازی می‌کند و گال گدوت از زن شگفت‌انگیز نقش ملکه شیطان را بازی می‌کند.

 

 

 

«شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده» (Ghostbusters: Frozen Empire)

کارگردان: گیل کنان

بازیگران: کری کون، پل راد، مک کنا گریس، فین ولفهارد، کومیل نانجیانی، پاتون اسوالت

آغاز اکران: مارس ۲۰۲۴

ما جزئیات تایید شده زیادی در مورد این دنباله نداریم، به جز اینکه جیسون ریتمن کارگردان جای خود را به گیل کنان (خانه هیولاها، Poltergeist 2015) که یکی از نویسندگان Afterlife است، داده است. همچنین می‌دانیم که ستارگانی مانند: کری کون، مک کنا گریس، فین ولفهارد و پل راد، در حال بازگشت هستند و نام‌هایی مانند کومیل نانجیانی و پاتون اسوالت به آنها پیوسته‌اند. و در آخر، ما همچنین می‌دانیم که محل فیلم در واقع نیویورک رویدادگاه اصلی فیلمبرداری و تولید فیلم است که گروه تولید پیش‌ از این خبر آن را داده است.

 

 

 

«میکی ۱۷» (Mickey 17)
کارگردان: بونگ جون هو
بازیگران: رابرت پتینسون، نائومی آکی، تونی کولت، مارک روفالو، استیون یون
آغاز اکران: ۲۹ مارس ۲۰۲۴
کارگردان اهل کره جنوبی بونگ جون هو و سازنده فیلم برنده اسکار انگل، این بار با اقتباس از رمان علمی تخیلی (Mickey7) اثر ادوارد اشتون قصد دارد فیلم بلند دیگری بسازد. در خلاصه داستان فیلم آمده است که رابرت پتینسون نقش یک کارمند یکبار مصرف را بازی می‌کند – کسی که هر بار که می‌میرد بدنش با خاطرات قبلی دست نخورده بازسازی می‌شود – این کارمند وارد ماموریتی برای استعمار دنیایی دور می‌گردد.

 

 

 

آوریل

«ارباب حلقه‌ها: نبرد رویریم» (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim)

کارگردان: کنجی کامیاما

بازیگران: برایان کاکس، میراندا اتو

آغاز اکران: ۲۴ ۰آوریل ۲۰۲۴

این نسخه از فرانچایز ارباب حلقه‌ها، آخرین فیلم برادران وارنر در دنیای ارباب حلقه‌ها خواهد بود، این که دنباله نسخه‌های قبلی است، همانند سایر دنباله‌ها سرشار از جلوه‌های ویژه بصری است و روایتگر زمانی است که به دنبال ظلم‌های هلم همرهند، پادشاه افسانه‌ای روهان، سوارانی معروف به روهیریم است که نقش مهمی در ارباب حلقه‌ها داشت؛ در نسخه ارباب حلقه‌ها: دو برج. برایان کاکس صدای شخصیت اصلی فیلم خواهد بود که ۱۸۳ سال قبل از وقایع The Two Towers سلطنت کرده بود، در حالی که میراندا اتو در فیلم دوم کاراکتر او را با اسم Eowyn بازی می‌کند، که خود به عنوان ابزاری برای پیشروی داستان عمل می‌کند.

 

 

«چلنجرز» (Challengers)

کارگردان: لوکا گوادانینو

بازیگران: زندایا، جاش اوکانر، مایک فیست

آغاز اکران: ۲۶ آوریل ۲۰۲۴

زندایا جدیدترین فیلم لوکا گوادانینو را تبلیغ می‌کند. این فیلم حول روابط بین یک مربی اعجوبه تنیس (زندایا)، قهرمان سابق تنیس که همسرش (مایک فیست) است و بهترین دوست سابقش (جاش اوکانر) تمرکز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

سینما فرنگ

نویسنده سایت فیلم و سریال یک فرد با تخصص و علاقه‌مندی به دنیای سینما و تلویزیون است.

تاریخ انتشار
1402/05/16
اخبار مرتبط
تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

در تصویر جدید فیلم Furiosa کریس همسورث را سوار بر موتورسیکلت است امروز تصویر جدیدی از فیلم «فیوریسا: حماسه مکس دیوانه» (Furiosa: A Mad Max Saga) منتشر شد که در آن شاهد حضور بازیگر مطرح هالیوود یعنی «کریس همسورث» در نقش «دمنتوس» سپه سالار هستیم. در بین جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صبح امروز تصویر […]

سینما فرنگ
1402/12/17
0
آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

کمپانی آمازون از آغاز مراحل پیش تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها با عنوان «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) خبر داده است. بنا بر جدیدترین گزارش‌های رسیده فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون […]

سینما فرنگ
1402/12/11
0
موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

بازیگر زن فرانسوی از فعالیت در سینمای فرانسه ابراز پشیمانی کرد و گفت در جریان مراسم زندهٔ جوایز سزار مورد آزار و اذیتهای جنسی قرار گرفته‌ است خانم «جودیت گودرش» دو کارگردان مطرح سینمای فرانسه «بنوآ جاکوت» و «جاک دوآیون» به تجاوز جنسی متهم کرد. هنرپیشه پرکار فرانسوی، جودیت گودرش، در پخش زنده جمعه مراسم […]

سینما فرنگ
1402/12/08
0
دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner ساخته می‌شود پس از مدتها انتظار، امروز اطلاعات جدیدی از روند تهیه و تولید سریال پرهزینه کمپانی آمازون به نام Blade Runner 2099 باشیم. فرانچایز سینمایی «بلید رانر» (Blade Runner) را می‌توان به یکی از برترین آثار مربوط با ژانر «پادآرمان‌شهر» در تاریخ سینمای جهان برشمرد اما، در اوج ناباوری آن […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون دقایقی پیش آمار میزان استقبال مخاطبان از انیمه «خانواده جاسوس ایکس: کد سفید» (Spy x Family Code: White) در گیشه ژاپن منتشر شده است که نشان از یک موفقیت بزرگ برای این انیمه است. مدتی بعد از اتمام […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تریلر جدیدی از فیلم هیجان‌انگیز Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که جلوه‌های بصری ناب خود را به معرض نمایش گذاشته است. پس از ۳ گانه تماشایی سیاره میمون‌ها که در طی دهه گذشته حسابی سر و صدا به راه انداخت و مت ریوز موفق شد تا جلوه تیره و تاریکی از […]

سینما فرنگ
1402/11/23
0