عکس‌العمل‌های اولیه به The Marvels؛ مفرح و جذاب 

عکس‌العمل‌های اولیه به The Marvels؛ مفرح و جذاب 
عکس‌العمل‌های اولیه به The Marvels؛ مفرح و جذاب 

عکس‌العمل‌های اولیه به The Marvels؛ مفرح و جذاب

به تازگی منتقدان اولین یادداشت‌های خود برای فیلم The Marvels را ارائه کردند که بر اساس این نقدها می‌توان در مجموع این فیلم را اثری مفرح و جذاب برشمرد

سال‌های اخیر برای کمپانی مارول سال‌های پررونقی نبوده و برخی از آثار استودیو مارول نتوانستند توجه بینندگان و منتقدان را جلب کنند که از آن‌ها می‌توان به سریال Secret Invasion و همچنین فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania اشاره کرد.

با این حال، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 یک موفقیت تجاری بزرگ در گیشه برای مارول بود و این اثر توانسته است تا تحسین منتقدان زیادی را به دست بیاورد. این در حالی است که فصل دوم سریال Loki نیز همانند فصل اول مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفته است.

جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول یعنی فیلم The Marvels با حضور سه قهرمان مارول یعنی کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، کامالا خان یا میس مارول با بازی ایمان ولانی و همچنین مونیکا رامبو یا فوتون با بازی تیونا پاریس است. در حالی که زمان زیادی تا اکران این اثر باقی نمانده است، پس از اولین اکران‌های خصوصی امروز اولین واکنش‌های مختطبانن نسبت به آن منتشر شده است.

در ادامه اولین واکنش‌ها به فیلم The Marvels را می‌خوانید

 

استیون واینتراب – منتقد Collider:

خوشبختانه می‌توانم بگویم فیلم «مارول‌ها» عالی است. این فیلم سرگرم‌کننده، مفرح و خنده‌دار است و بازیگران در کنار هم بسیار خوب قرار گرفتند. این فیلم شاید یکی از بهترین فیلم‌های مارول نباشد اما مطمئناً خنده به روی لب‌های بینندگان خواهد آورد و قطعاً ارزش تماشا دارد. صحنه بعد از تیتراژ فیلم نیز فوق‌العاده است.

 

ترس لارکسون – منتقد Collider:

با توجه به وضعیت فعلی دنیای سینمایی مارول، امید زیادی نسبت به این فیلم نداشتم. با این حال، بری لارسون، تیونا پاریس و ایمان ولانی در کنار هم و در فیلم «مارول‌ها» فوق‌العاده هستند. این فیلم بی‌نقص نیست اما یکی از سرگرم‌کننده‌ترین فیلم‌های سال است.

 

راس بونیم – منتقد Collider:

فیلم «مارول‌ها» اثری کوتاه، شیرین و بسیار سرگرم‌کننده و مفرح است. سه بازیگر اصلی در کنار هم عالی هستند و تماشای اکشن‌های مهیج واقعا لذت‌بخش است. از زمان فیلم No Way Home این قدر از تماشای یک فیلم مارول لذت نبردم و برای ادامه داستان آن بسیار هیجان‌زده‌ام.

 

کری لین پری:

فیلم «مارول‌ها» یک اثر فضایی بسیار لذت‌بخش و مفرح است که خنده‌های بسیار زیادی برای مخاطبین ایجاد می‌کند که می‌توان آن را زمینه‌ساز ساخت نسخه بعد بسیار مهیج‌تری برشمرد. همانند همیشه ایمان ولانی بی‌نقص بوده است.

 

فیلم The Marvels

نیت ریچارد:

توقع بسیار کمتری از «مارول‌ها» داشتم ولی در واقعیت این اثر چندان هم بد نبود. ایمان ولانی و تیونا پاریس واقعا در این اثر خوش درخشیدند و جذابیت آن‌ها کنار بری لارسون چند برابر بوده است. با این حال، داستان فیلم آشفته است و شخصیت شرور آن کمتر مورد استفاده قرار گرفته و پایان فیلم نیز مأیوس‌کننده بوده است.

 

ریچل ریشمن:

فیلم «مارول‌ها» بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است و سرشار است از اکشن‌های خوب و از ابتدا تا انتهای فیلم بیننده‌ها هیجان و تفریح زیادی را تجربه می‌کنند.

 

نورا دومینیک:

من شخصیت کاپیتان مارول را خیلی دوست دارم و از همان ابتدا مشخص بود که از تماشای فیلم «مارول‌ها» لذت می‌برم. بری لارسون، تیونا پاریس و ایمان ولانی جذابیت خارق‌العاده‌ای در کنار هم دارند و کمدی آن‎‌ها نیز باعث شده تا لحظات مفرحی در این اثر شکل بگیرد.

 

جنا اندرسون:

فیلم «مارول‌ها» بسیار لذت‌بخش و مفرح و جذاب است. این اثر سینمایی توانسته به خوبی نشان دهد که بینندگان چه چیزی را درباره ژانر ابرقهرمانی و فیلم‌های مربوط به آن دوست دارند. این فیلم سینمایی اثری دیوانه‌وار، صمیمانه و دلنشین است که مطمئنا مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

اریک گولدمن:

بین شکست فیلم «کوانتومانیا» و موفقیت فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» و فیلم «مارول‌ها» که اثری سرگرم‌کننده و متوسط از دنیای سینمایی مارول هستند، فاصله بسیاری است. این اثر بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است و توانسته جذابیت بسیار خوبی از سه شخصیت اصلی خودش به نمایش در بیاورد اما این جذابیت به حدی نیست که بدبینی افراد نسبت به این ابرقهرمانان جدید را از بین ببرد.

 

لیا ماریلا:

فیلم «مارول‌ها» به طرز شگفت‌انگیزی خنده‌دار، مفرح و سرگرم‌کننده است. این اثر واقعاً توانسته به خوبی از کاراکترهای خودش بهره‌مند گردد، کاری که دنیای سینمایی مارول در آن مهارت بسیار بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

سینما فرنگ

نویسنده سایت فیلم و سریال یک فرد با تخصص و علاقه‌مندی به دنیای سینما و تلویزیون است.

تاریخ انتشار
1402/08/17
دسته بندی
اخبار مرتبط
واکنش شدید کارگردان سریال Sopranos به شرایط فعلی تلویزیون

واکنش شدید کارگردان سریال Sopranos به شرایط فعلی تلویزیون

«دیوید چیس» کارگردان سریال تلویزیونی Sopranos وضعیت کنونی تلویزیون را فاجعه‌بار خواند. درام مافیایی تلویزیونی «خانواده سوپرانو» (Sopranos) یکی از بهترین آثار ساخته شده در این مدیوم محسوب می‌گردد که با بازی خارق‌العاده «جیمز گاندولفینی» فقید، بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ میلادی پخش شد و در طول ۶ فصل، بینندگانش را با وقایعی جذاب و […]

سینما فرنگ
1402/10/25
0
پیش‌بینی باکس آفیس هفته پایانی سال

پیش‌بینی باکس آفیس هفته پایانی سال

پیش‌بینی باکس آفیس هفته: «آکوامن 2» در طول آخر هفته ایام کریسمس، با وجود عملکرد نسبتاً ضعیف نسبت به توقعات، عددی در حدود 37 تا 43 میلیون دلار در اولین نمایش خود در بازار داخلی فروخت. گفتنی است این میزان در مقایسه با عملکرد قسمت اول که پنج سال پیش اکران شد و همچنین در […]

سینما فرنگ
1402/09/30
0
نقد Anatomie d’une chute: تصمیم گرفتن 

نقد Anatomie d’une chute: تصمیم گرفتن 

«آناتومی یک سقوط»، آخرین فیلم «ژوستین تریه» و برنده نخل طلای کن، یک درام دادگاهی رئال و مدرن است که یک پرونده پیچیده را بدون کوچکترین گاف و یا افت ضرب داستانی روایت می‌کند. بی آنکه ثانیه‌ای اضافه‌گویی کند یا چیزی از قلم انداخته باشد. فیلم ساختن با محوریت عدالت ساده نیست چون مشکل است […]

سینما فرنگ
1402/09/28
0
نقد Perfect Days: زیبایی در امر عادی

نقد Perfect Days: زیبایی در امر عادی

آخرین فیلم «ویم وندرس» مدیتیشنی دو ساعته روی زندگی‌ست. زندگی به معنای عریان و واقعی‌اش. زندگی ای که تحت تاثیر ارزش‌های ساختگی اکثرا کاپیتالیستی قرار نگرفته و تمامش، از اولین پرتو نور لحظه‌ی طلوع، تا لرزش‌ برگ‌های درختانش، تا گریه کردن با ترانه‌ای از «نینا سیمون»، به درستی زیسته می‌شود. «وندرس» یادآور می‌شود که زندگی […]

سینما فرنگ
1402/09/16
0
اختلاف وقایع فیلم Napoleon با روایات تاریخی

اختلاف وقایع فیلم Napoleon با روایات تاریخی

اختلافات وقایع فیلم سینمایی Napoleon با روایات تاریخی   تمامی فیلم‌هایی که درباره یک شخصیت تاریخی ساخته می‌شوند، واکنش مخاطبان و منتقدان را نسبت به انطباق دادن آن با مقوله واقعیت و روایات تاریخی را برمی‌انگیزد، بالطبع این موضوع درباره فیلم جدید «ناپلئون» نیز صدق می‌کند. به محض انتشار تریلرهای فیلم تاریخی حماسی ریدلی اسکات، […]

سینما فرنگ
1402/09/15
0
نقد آدم‌کش: لئون غیرحرفه‌ای

نقد آدم‌کش: لئون غیرحرفه‌ای

«آدم‌کش» تازه‌ترین فیلم «دیوید فینچر» است که برای نتفلیکس ساخته شده. شاید بزرگترین پروژه شکست‌خورده ۲۰۲۳. فیلمی که از آغاز تا پایانش، نه تنها حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد که حتا سرگرم‌کننده هم نیست. به جای ترکیب خلاقیت فینچری و جذابیت نتفلیکسی، اینجا با ترکیب وسواس فینچری و بی‌مایگی نتفلیکسی طرفیم. مشخص است که «فینچر» […]

سینما فرنگ
1402/09/06
0