بازیگران ابی،‌ دینا و جسی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شدند

بازیگران ابی،‌ دینا و جسی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شدند
بازیگران ابی،‌ دینا و جسی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شدند

بازیگران نقش‌های ابی،‌ دینا و جسی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شدند

همه چیز درباره شخصیت «ابی»

در نسخه دوم بازی آخرین بازمانده ما، شخصیت ابی، اگر اهمیت بالاتری از الی، که شخصیت اصلی سری پیشین این مجموعه بود، نداشته باشد؛ قطعاً شخصیت کم‌اهمیت‌تری نیست.

تیم سازنده آخرین بازمانده از ما، پس از مدتها انتظار سرانجام اعلام کرد که چه کسانی ایفاگران نقش‌های ابی، جسی و دینا که همه از کاراکترهای کلیدی داستان بازی The Last of Us Part II هستند.

 

چندی پیش رسانه HBO Max به‌صورت رسمی خبر داد که «کیتلین دیور»، بازیگر ۲۷ساله فیلم Booksmart و مینی‌سریال Unbelievable به تیم بازیگری فصل دوم سریال «آخرین بازمانده ما» پیوست. او نقش ابیگیل اندرسون (ابی/Abby) را در فصل ۲ سریال The Last of Us ایفا می‌کند. البته پیش از این نیز تایید شد که داستان بازی The Last of Us Part 2 حداقل ۲ فصل این سریال را تشکیل خواهد داد. از همین رو می‌توان انتظار داشت که شخصیت ابی با هنرنمایی کیتلین دیور در فصل ۳ سریال لست آو آس هم حضور داشته باشد.

 

تیم سازنده‌ی سریال به این شکل شخصیت ابی را توصیف می‌کند: «یک سرباز فوق‌العاده ماهر که دنیا را سیاه‌ و سفید می‌بیند. همه هدف او و تلاش وی برای انتقام‌جویی است، اما در این بین برای او اتفاقاتی می‌افتد که دیدگاه‌های وی را به چالش می‌کشند».

 

مولفان اصلی این مجموعه «نیل دراکمن» و «کریگ مازن» که به‌عنوان شورانرهای این سریال هم فعالیت می‌کنند در رابطه با انتخاب کیتلین دیور برای نقش ابی این چنین گفتند: «روش ما برای انتخاب بازیگرهای فصل دوم، دقیقاً مانند شیوه ما در فصل اول بود. ما به‌دنبال بازیگرهایی در کلاس جهانی می‌گردیم که می‌توانند روح‌وروان شخصیت‌های این سری بازی را در آغوش بکشند. هیچ چیز مهم‌تر از کار با افراد بااستعداد نیست. بسیار خوشحالیم که بازیگر تحسین‌شده‌ای مثل کیتلین به پدرو پاسکال، بلا رمزی و دیگر اعضای این خانواده می‌پیوندد».

 

اکانت رسمی استودیو ناتی‌داگ، سازنده‌ی بازی‌های آخرین بازمانده ما درباره‌ی این خبر و همچنین دستمایه اقتباس قرار گرفتن داستان ابی این چنین نوشت: «ما نمی‌توانیم برای به نمایش درآمدن سفر او در مدیوم تلویزیون صبر کنیم».

نکته شایان ذکر این انتخاب این است که در مرحله پیش‌تولید سریال آخرین بازمانده ما، بسیاری از طرفدارهای سری بازی The Last of Us دوست داشتند «کیتلین دیور» نقش اِلی را در این اقتباس تلویزیونی ایفا کند

 

همه چیز درباره شخصیت «جسی»

پس از مجادلات فراوان در نهایت «یانگ مازینو»، بازیگر سریال «مشاجره» Beef نقش جسی را در فصل دوم اقتباس تلویزیونی The Last of Us بازی خواهد کرد.

 

طبق آخرین اخبار انتشار یافته در رسانه ورایتی، «یانگ مازینو»، بازیگر مینی سریال Beef که از شبکه نتفلیکس پخش شد نقش جسی را بازی خواهد کرد. «استیون چانگ» وظیفه صداپیشگی شخصیت جسی در The Last of Us Part 2 را برعهده داشت و «جاسپر جئون» مدل این کاراکتر در بازی بود.

 

جسی یکی از دوستان و متحدان الی، دینا و بقیه افراد ساکن در پناهگاه جکسون است و نقش قابل‌توجهی در دنباله دوم بازی دارد. کریک مازن و نیل دراکمن، خالقان سریال The Last of Us درباره انتخاب این بازیگر اظهار داشتند: «یانگ یکی از آن بازیگرهایی است که پس از تماشای کارهایش نمی‌توان ساده از کنارش گذشت. ما خیلی خوش‌شانس هستیم که او را در کنارمان داریم و بی‌صبرانه منتظریم تا تماشاگرها درخشش یانگ مازینو را در این نمایش ببینند.»

 

مدتی قبل کریگ مازن تأیید کرد که تولید فصل دوم The Last of Us از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز می‌شود. کریگ مازن می‌گوید امکان وقوع حوادثی در فصل دوم سریال آخرین آخرین بازمانده ما وجود دارد که بسیار متفاوت از بازی The Last of Us Part II باشند؛ به‌خصوص که داستان این بازی در طول چند فصل روایت خواهد شد. این شورانر اظهار داشت که هیچ یک از کاراکترهای سریال در امان نخواهند بود و «امکان مرگ هر کسی در هر لحظه» وجود دارد.

 

با اینکه فصل اول سریال لست آو آس داستان نخستین بازی مجموعه را روایت کرد، ظاهرا فصل دوم تمام وقایع The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین بازی در طول چند فصل روایت می‌شود. نیل دراکمن تأیید کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین دو بازی مجموعه تغییر نمی‌کند. در گذشته نیل دراکمن تأیید کرد که فصل دوم این نمایش درست مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس صرف نخواهد بود.

 

همه چیز درباره «دینا»

برای شخصیت دینا «ایزابلا مرسد»، که پیش از این برای بازی در فیلم Madame Web، در دنیای بازیگری شناخته شده است، قرار است برای ایفای نقش دینا در فصل دوم سریال The Last of Us حضور داشته باشد.

 

در میان تازه‌ترین اخبار سینما باخبر شدیم که بازیگر نقش دینا در فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO معرفی شده است. بنابر‌ گزارش رسانه ورایتی، ایزابلا مرسد برای ایفای نقش دینا در دومین فصل سریال تلوزیونی آخرین بازمانده ما انتخاب شده است. شخصیت دینا که پیش از این در بازی The Last of Us Part II استودیو Naughty Dog معرفی شد، یکی از ساکنان پناهگاه جکسون به‌حساب می‌آید که رابطه بسیار نزدیکی با الی دارد.

 

ایزابلا مرسد در کارنامه هنری خود، سابقه نقش‌آفرینی در فیلم Dora and the Lost City of Gold را دارد و در سال جاری در فیلم Madame Web و فیلم Alien: Romulus دوباره روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

کریک مازن و نیل دراکمن، خالقان سریال The Last of Us درباره انتخاب این بازیگر اظهار داشتند: «دینا خونگرم، باهوش، سرکش، بامزه، خطرناک و دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید تا ابد دنبال بازیگری بگردید که مظهر چنین خصیصه‌هایی باشد یا بلافاصله به‌سراغ ایزابلا مرسد بروید. بسیار مفتخریم که این هنرپیشه به خانواده ما پیوسته است.»

 

با اینکه شایعاتی از تأخیر تولید فصل دوم The Last of Us به گوش می‌رسید، مدتی قبل کریگ مازن تأیید کرد که کار تولید فصل بعدی از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد. هنوز معلوم نیست که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تماشای ادامه ماجراجویی‌های الی و جول باشند، اما شبکه اچ‌بی‌اُ اخیرا یک تریلر برای نمایش شماری از جدیدترین آثار خود در سال ۲۰۲۴ پخش کرد که به بازگشت سریال لست آو آس در سال ۲۰۲۵ اشاره داشت.

 

با اینکه فصل اول سریال لست آو آس داستان نخستین بازی مجموعه را روایت کرد، فصل دوم تمام وقایع The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین بازی در طول چند فصل روایت می‌شود. نیل دراکمن تأیید کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین دو بازی مجموعه تغییر نمی‌کند.

نخستین فصل سریال The Last of Us پس از پخش در ماه ژانویه ۲۰۲۳ با استقبال خوبی مواجه شد و هر اپیزود آن به‌طور متوسط حدود ۳۰ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشاند. شبکه HBO این سریال را پس از پخش اپیزود دوم فصل اول برای فصل بعدی تمدید کرد. چندی قبل اچ‌بی‌اُ با نمایش تریلر جدیدی که به شماری از جدیدترین آثار سال ۲۰۲۴ این شبکه اختصاص داشت، تأیید کرد که فصل دوم لست آو آس برای پخش در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

سینما فرنگ

نویسنده سایت فیلم و سریال یک فرد با تخصص و علاقه‌مندی به دنیای سینما و تلویزیون است.

تاریخ انتشار
1402/10/22
دسته بندی
اخبار مرتبط
تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

در تصویر جدید فیلم Furiosa کریس همسورث را سوار بر موتورسیکلت است امروز تصویر جدیدی از فیلم «فیوریسا: حماسه مکس دیوانه» (Furiosa: A Mad Max Saga) منتشر شد که در آن شاهد حضور بازیگر مطرح هالیوود یعنی «کریس همسورث» در نقش «دمنتوس» سپه سالار هستیم. در بین جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صبح امروز تصویر […]

سینما فرنگ
1402/12/17
0
آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

کمپانی آمازون از آغاز مراحل پیش تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها با عنوان «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) خبر داده است. بنا بر جدیدترین گزارش‌های رسیده فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون […]

سینما فرنگ
1402/12/11
0
موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

بازیگر زن فرانسوی از فعالیت در سینمای فرانسه ابراز پشیمانی کرد و گفت در جریان مراسم زندهٔ جوایز سزار مورد آزار و اذیتهای جنسی قرار گرفته‌ است خانم «جودیت گودرش» دو کارگردان مطرح سینمای فرانسه «بنوآ جاکوت» و «جاک دوآیون» به تجاوز جنسی متهم کرد. هنرپیشه پرکار فرانسوی، جودیت گودرش، در پخش زنده جمعه مراسم […]

سینما فرنگ
1402/12/08
0
دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner ساخته می‌شود پس از مدتها انتظار، امروز اطلاعات جدیدی از روند تهیه و تولید سریال پرهزینه کمپانی آمازون به نام Blade Runner 2099 باشیم. فرانچایز سینمایی «بلید رانر» (Blade Runner) را می‌توان به یکی از برترین آثار مربوط با ژانر «پادآرمان‌شهر» در تاریخ سینمای جهان برشمرد اما، در اوج ناباوری آن […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون دقایقی پیش آمار میزان استقبال مخاطبان از انیمه «خانواده جاسوس ایکس: کد سفید» (Spy x Family Code: White) در گیشه ژاپن منتشر شده است که نشان از یک موفقیت بزرگ برای این انیمه است. مدتی بعد از اتمام […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تریلر جدیدی از فیلم هیجان‌انگیز Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که جلوه‌های بصری ناب خود را به معرض نمایش گذاشته است. پس از ۳ گانه تماشایی سیاره میمون‌ها که در طی دهه گذشته حسابی سر و صدا به راه انداخت و مت ریوز موفق شد تا جلوه تیره و تاریکی از […]

سینما فرنگ
1402/11/23
0