دنزل واشنگتن در پوست هانیبال با اثر جدید کارگردان The Equalizer

دنزل واشنگتن در پوست هانیبال با اثر جدید کارگردان The Equalizer
دنزل واشنگتن در پوست هانیبال با اثر جدید کارگردان The Equalizer

دنزل واشنگتن اینبار در پوست هانیبال با اثر جدید کارگردان فیلم سینمایی اکوالایزر (The Equalizer)

دنزل واشنگتن، که برای اجراهای پویا و قدرتمندش شناخته شده است، قرار است نقش «هانیبال» را در یک فیلم جدید به کارگردانی «آنتوان فوکوا»، کارگردان فیلم «اکوالایزر»، بازی کند. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری بین واشنگتن و فوکوا است.

به گزارش رسانه ی ددلاین، دنزل واشینگتن، در قامت هانیبال، که او را به عنوان سیاست‌مدار، فرمانده نظامی و ژنرال کارتاژی می‌شناسیم، در این فیلم که هنوز اسمش انتخاب نشده و قرار است توسط شبکه نتفلیکس ساخته شود به ایفای نقش خواهد پرداخت.

این فیلم سینمایی که هنوز نامی ندارد، نوید دهنده روایتی جذاب است که به بررسی زندگی و فتوحات هانیبال، فرمانده افسانه‌ای کارتاژن، می‌پردازد. انتظار می‌رود بازی واشنگتن در نقش هانیبال، با توجه به شهرت وی در ایجاد عمق و پیچیدگی در نقش‌هایش، مورد توجه فراوان قرار گیرد. داستان قرار است به کمپین‌های نظامی هانیبال، از جمله عبور معروف از آلپ و درگیری‌های طولانی‌مدت او با رم، بپردازد.

«جان لوگان»، فیلم‌نامه‌نویس مشهور که برای آثاری چون «گلادیاتور»، «آخرین سامورایی» و «اسکای‌فال» شناخته شده است، مسئولیت نگارش فیلم‌نامه این پروژه جدید را به عهده دارد. در این فیلم، که به زندگی و نبردهای هانیبال علیه جمهوری روم در دوران دومین جنگ پونی می‌پردازد؛در کنار واشینگتن و فوکوآ، اریک اولسن و آدام گلدورم به عنوان تهیه‌کنندگان و جرمی لات و فرانک مول به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند. این تیم تولید، با تجربه‌های گسترده و موفقیت‌های پیشین خود، وعده یک اثر سینمایی بی‌نظیر و تاریخی را می‌دهد که قطعاً توجه دوستداران تاریخ و سینما را به خود جلب خواهد کرد.

با توجه به سابقه درخشان لوگان در خلق داستان‌های حماسی و عمیق، انتظار می‌رود که این فیلم نیز یک روایت چشمگیر و دراماتیک از داستان‌های تاریخی ارائه دهد، به ویژه با تمرکز بر دورانی کلیدی در تاریخ بشریت که تاکنون کمتر در سینما مورد توجه قرار گرفته است.

فوکوا، که برای مهارتش در رهبری فیلم‌های پر از اکشن و احساسات شناخته شده است، انتظار می‌رود که با این حماسه تاریخی دیدگاه منحصر به فردی را به وجود آورد. ترکیب کارگردانی او و استعداد بازیگری واشنگتن احتمالاً چشم‌اندازی جدید و جذاب را در مورد این شخصیت تاریخی ایجاد خواهد کرد.

این پروژه هیجان زیادی در صنعت فیلم ایجاد کرده است، با انتظاراتی مبنی بر اینکه یک رویداد سینمایی بزرگ در راه است. این فیلم نه تنها نبوغ نظامی هانیبال را برجسته خواهد کرد، بلکه انتظار می‌رود به چالش‌هایی شخصی و سیاسی‌ که او با آن‌ها مواجه بوده است نیز بپردازد.

قابل توجه است که  دنزل واشینگتن در دو فیلم قبل این کارگردان شهیر با عناوین The Equalizer (برابرساز) و بازسازی فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) محصول ۲۰۱۶ به کارگردانی آنتوان فوکوآ نیز با او همکاری داشته است.

با تیمی قدرتمند هم در جلوی دوربین و هم در پشت صحنه، این فیلم آماده است تا اثری برجسته باشد. طرفداران دنزل واشنگتن و آنتوان فوکوا با اشتیاق منتظر جزئیات بیشتر در مورد فیلم، از جمله بازیگران مکمل و تاریخ انتشار آن هستند.

شایان ذکر است پیش از این نیز دنزل واشینگتن برای بازی در فیلم «گلادیاتور» به کارگردانی «ریدلی اسکات» انتخاب شده است، که قرار است در نوامبر ۲۰۲۴ معادل آبان ماه سال آینده به روی پرده‌های سینما بیاید. در این دنباله، وی در کنار هنرمندانی چون «پل مسکال»، «کانی نیلسن»، «درک جاکوبی»، «جایمن هانسو»، «جوزف کوئین»، «فرد هچینگر» و «پدرو پاسکال» ملحق می‌شود، تا یک ترکیب بازیگری قدرتمند و جذاب را ارائه دهند.

دیگر نکته مورد توجه در مورد کارگردان اثر آنتوان فوکوآ این است که همزمان با تولید این پروژه وی در حال کار بر روی یک پروژه متفاوت و هیجان‌انگیز است: فیلم بیوگرافی «مایکل جکسون».

این دو پروژه نشان‌دهنده تنوع و عمق استعدادهای هنری در هالیوود هستند و بینندگان را با داستان‌های جذاب و بازی‌های درخشان تحت تأثیر قرار خواهند داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

سینما فرنگ

نویسنده سایت فیلم و سریال یک فرد با تخصص و علاقه‌مندی به دنیای سینما و تلویزیون است.

تاریخ انتشار
1402/08/26
اخبار مرتبط
تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

تصویر جدید Furiosa با بازی کریس همسورث

در تصویر جدید فیلم Furiosa کریس همسورث را سوار بر موتورسیکلت است امروز تصویر جدیدی از فیلم «فیوریسا: حماسه مکس دیوانه» (Furiosa: A Mad Max Saga) منتشر شد که در آن شاهد حضور بازیگر مطرح هالیوود یعنی «کریس همسورث» در نقش «دمنتوس» سپه سالار هستیم. در بین جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، صبح امروز تصویر […]

سینما فرنگ
1402/12/17
0
آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

آغاز ساخت فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها

کمپانی آمازون از آغاز مراحل پیش تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه‌ها با عنوان «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) خبر داده است. بنا بر جدیدترین گزارش‌های رسیده فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است در سال ۲۰۲۴ از شبکه آمازون […]

سینما فرنگ
1402/12/11
0
موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

موج جدید افشاگری آزارهای جنسی در سینمای فرانسه

بازیگر زن فرانسوی از فعالیت در سینمای فرانسه ابراز پشیمانی کرد و گفت در جریان مراسم زندهٔ جوایز سزار مورد آزار و اذیتهای جنسی قرار گرفته‌ است خانم «جودیت گودرش» دو کارگردان مطرح سینمای فرانسه «بنوآ جاکوت» و «جاک دوآیون» به تجاوز جنسی متهم کرد. هنرپیشه پرکار فرانسوی، جودیت گودرش، در پخش زنده جمعه مراسم […]

سینما فرنگ
1402/12/08
0
دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner به صورت سریال ساخته می‌شود

دنباله جدید Blade Runner ساخته می‌شود پس از مدتها انتظار، امروز اطلاعات جدیدی از روند تهیه و تولید سریال پرهزینه کمپانی آمازون به نام Blade Runner 2099 باشیم. فرانچایز سینمایی «بلید رانر» (Blade Runner) را می‌توان به یکی از برترین آثار مربوط با ژانر «پادآرمان‌شهر» در تاریخ سینمای جهان برشمرد اما، در اوج ناباوری آن […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه

فروش فوق‌العاده انیمه Spy x Family Code: White در گیشه در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون دقایقی پیش آمار میزان استقبال مخاطبان از انیمه «خانواده جاسوس ایکس: کد سفید» (Spy x Family Code: White) در گیشه ژاپن منتشر شده است که نشان از یک موفقیت بزرگ برای این انیمه است. مدتی بعد از اتمام […]

سینما فرنگ
1402/12/02
0
تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تیزر جدید فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

تریلر جدیدی از فیلم هیجان‌انگیز Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده که جلوه‌های بصری ناب خود را به معرض نمایش گذاشته است. پس از ۳ گانه تماشایی سیاره میمون‌ها که در طی دهه گذشته حسابی سر و صدا به راه انداخت و مت ریوز موفق شد تا جلوه تیره و تاریکی از […]

سینما فرنگ
1402/11/23
0